Интегрални CRM је вишеструки ефикасан систем напредне комуникације са грађанима који омогућава бољи квалитет јавних услуга.
Ова платформа омогућава примање и слање информација путем различитих канала комуникације (електронска пошта – емаил, телефон, SMS порука, писарница – документ, гласовна порука ван радног времена, мобилна апликација), као и могућност праћења тока предмета, хронолошки преглед одговора свих служби које се баве решавањем предмета, могућност препознавања и умрежавања свих предмета клијената, креирање извештаја по великом броју критеријума, аутоматско креирање предмета, као и многе друге опције које поједностављују рад јавних служби путем креирања јасних процедура за пријаву и решавање представки грађана.
Путем овог система грађани једноставно могу поставити питање или пријавити било који проблем.